torsdag 30. desember 2010

Presentation continues: Jack Sparrow!




Jeg får vel fortsette med å presentere resten av den store gjengen på Linneagården, og nestemann ut er (som allerede nevnt i forrige blogg) Jack Sparrow- Pirate of the Arctic (-08). Han er en svart og svær shirehingst etter Leverton Statesman og Westfield Lucky Heather, oppdrettet av Laila Stene. Og bortsett fra å rive ned gjerder og sånn, er han en kjempetrivelig kar som tar utfordringer på strak arm. Han er pregetrent siden fødselen, og det merker man svært godt da det skal mye til for at han blir skremt av noe som helst. Av og til lurer jeg på om han faktisk HAR noen instinkter intakt i det hele tatt... He, he. Min store kosegutt, og han vet det. Vakker er han også. Og jeg er sikker på at han vet det også... ;-) Bare fremtiden får vise hva det blir av denne karen, for noe helt spesielt er jeg sikker på det blir.


Jack sammen med mamma.
Ca 5 mndr.

Ankommet Linneagården

Jack 1 år



Jack tar rollen som storebror veldig seriøst.



Jack - snart 3 år

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar